HTML

Niki és Peti és az új lakás

Egy történet arról, hogyan vásároltuk meg életünk első új otthonát, és mi történt velünk a költözésig.

Friss topikok

  • Roomreform: Köszönöm az elismerő szavakat! (2013.11.19. 23:04)

Címkék

2012.05.08. 21:00 Niki&Peti

 Este hazafelé engedtem a kísértésnek és leszálltam a metróról a Forgách utcai megállónál, hogy besétáljak az építkezéshez. Eddig is tudtam, hogy egy nagyon kellemes és nyugodt környékre fogunk költözni, most viszont ellenállhatatlanul magával ragadott a hely hangulata. A közeli sport centrumból éppen gyerekeikkel távozó családok nyüzsgése, a Röppentyű utcán hazafelé kerekező emberek, és a Vasas pályán zajló edzések moraja teljesen magával ragadott, és egy pár percre azt kívántam, bárcsak ugorhatnánk az időben egy évet előre, mikor már mi is ide térhetünk haza. 

Nem gondoltam, hogy ekkora élvezet lesz hétről hétre követni az építkezést. Tényleg meglepő ütemben haladnak, már a harmadik emelet pilléreit zsaluzzák, sőt a földszinti lakások külső és belső elválasztó falait már falazzák! Ha a munkálatok így folytatódnak, júniusban tényleg lesz bokréta ünnepség :-D.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekoltozunk.blog.hu/api/trackback/id/tr64497013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása